Este și motivul pentru care, anul acesta, iCEE.fest și-a propus să dezbată subiectul alături de jucători importanți din toate zonele acestei industrii.
Astfel, The New York Times, CNN, Netflix, Sky TV, El Mundo, VICE, Discovery și mulți alți producători de conținut dar si provideri de soluții tehnice de monetizare si distribuție a conținutului vor veni la București, pe 14 și 15 iunie, pentru a ne spune cum schimbă tehnologia modelul lor de business.
Google se alătură iCEE.fest pentru a vorbi publisherilor despre cum poate ajuta industria de conținut, iar de la Facebook sunt așteptate răspunsuri despre modul în care rețeaua vede rezolvarea problemei „fake news”.
Sesiunea îi cuprinde și pe cei care au văzut altfel rezolvarea problemelor, propunând soluții ce la un moment dat păreau idei nebunești.
Într-un mediu dominat de giganții globali, playerii din zona de conținut sunt forțați să inoveze constant ca si să rămână în joc.
Iată, pe scurt (pe larg, aici), categoriile, speakerii și companiile care vor discuta despre conținut digital la iCEE.fest 2018:
1. Viziunea giganților globali
2. Conținut original pentru social media
3. Branded content
4. Producători de informații globali și regionali
5. Tehnologii de advertising pentru publisheri
iCEE.fest – unul dintre cele mai importante festivaluri de online și digital din regiune – se va desfășura la București, pe 14 și 15 iunie.
Bilete disponibile și informații complete despre speakerii și companiile prezente la iCEE.fest 2018 găsiți pe site-ul oficial.